Let her go

Tjäna bröder. Ligger utslagen i soffan efter ett jobbigt spinningpass... Ska tillbaka till gymmet om cirka fjorton timmar, tagga. Då blir det ännu lite mer spinning och ett core pass. Yes mis hombres, jag är dum i huvudet. Ibland har jag svårt att förstå hur jag tänker när jag planerar sånt här. Men fan... Tränar gör man ju men tjock är man ju förfan fortfarande. Skitkul, verkligen skitkul. Imorgon är jag ju även ledig så varför inte fira det med ett mördarpass på gymmet liksom, inte så att det finns annat jag hellre vill göra som att typ ligga och dega i soffan/sängen, käka godis/glass/chips/popcorn/mackor osvosv. Men nej. Så kul ska man inte ha det. Ska även på bio imorgon kväll med min porrgalna vän lina. Riktig liten snuskhummer den där lina. Vi ska se django blablabla, kan inte stava till det men ni förstår vilken jag menar. Sen på lördag blir det ett kärt återseende med gamla gänget från Hässelby. Mycket trevligt! Ska även träna (!!!!!!!!!tagggg!!!!!!) igen, denna gång bjuds det på ett härligt body pump pass. Sjukt jävla fittkul. Nej nu ska jag skita sen duscha sen ska jag kolla lite fråga Olle (enda sex jag får) innan jag får sova i en kvart för att sen träna. JAG ÄLSKAR ATT VARA TJOCK.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0