Repeat

Var hälsad. Kom hem från träningen med Herr Snoppo för cirkus en halvtimme sedan. Vi kände hellre för att köpa med oss Ben & Jerry (med extremt svenne uttal) och lägga oss och kolla på Geordie Shore. Men icke sa Nicke, är man fet så är man och då talar jag för egen del inte för Ellinors då hon är guds gåva till killarna och alla lesbianer runt om vår planet. Iaf, vi fick alltså släpa oss iväg till gymmet och väl där körde vi ben, rumpa och mage. Hoppas på lite träningsvärk men vi får la se va. Imorgon blir det mer träning för då ska jag och Dedde på spinning igen... Om det finns ett ord som beskriver hur extremt, galet, otroligt, sjukt, oändligt taggad jag är, så är jag det ordet. Eller inte. Spinningen uppfanns för att tortera människor till den gräns att dem inte ville leva längre. Ja, ni hör rätt, spinning är en av mina favoritsysslor. 

Imorgon är det "fredag" då vi har studiedag, eller ja typ, på den riktiga fredagen. Så min helg blir alltså förlängd med en dag, trevligt värre. Kan ju även informera om sjukstugan som tar plats at ma crib för tillfället också. Mor och far är insjuknade i influensan men beter sig som att de ligger på dödsbädden. Skit kul verkligen och det enda dom vill ha av mig är sympati för det är ju så jävla synd om dom liksom. Galet. Om jag kunde skulle jag ta deras plats för att få slippa se dom gå runt och gnälla som två överkörda sniglar. Pussys. Fan är det så jävla jobbigt gå och lägg er då istället för att springa maraton upp och ner för trappan i väntan på lite sympati och medkänsla. Förlåt, men den existerar inte i min värld när det kommer till eran så kallade influensa. Så, nu har jag avreagerat mig, bättre här än till dom för då lär väll helvetet utbryta och det vill jag gärna undvika. Jaaaaaaaaaa.. Imorgon har jag prov och förtillfället så ligger boken fint brevid mig i väntan på att sära sina sidor och öppna mina ögon för en värld av kunskap. Älskar att plugga, det och spinning är allt som behövs för att jag ska känna mig hel. Nej, nu ska jag ta mig i kragen och plugga lite så jag inte sitter som en avdumpad fis imorgon på provet. Sen ska jag belöna mig själv med en dusch och ett glas vatten för jag har ju varit så jävla duktig idag. Skoj. Aha... bara börja plugga då. Tjoho. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0