Välkommen till min betong (så jävla förort att ni borde vara rädda)

Aaaaaameeeen hej. Ligger som en liten bajsklutt i.... Soffan!! Otroligt nog, asså det är typ min livsuppgift, hålla min soffa sällskap och såklart sätta på (he) min tv. Sex. Idag är det onsdag och ännu ett steg närmare helg. Denna dag var nära att ta död på den lilla livsglädje jag har kvar. Men denna räddades av tre vita springare, nämligen mitt gang felicius, Julius och elvirus och sen kom ännu ett tillskott, Linus. Vi ska på bio ikväll och se gangster squad. Tänkte ta med mig kondomer, glidmedel, räfflade handskar, geishakulor och något att töja ut mitt anus med. Tänkte sitta och runka sönder hela bion eftersom ideal mannen är med. Ryan gossling... Du får blinda människor att se, stumma människor att tala, sterila människor fertila. Mums.

Till något helt annat än mitt runkmaterial. Idag efter skolan var planen för mig och min porrgalna vän lina att träna. Men när vi är påväg mot Vällingby så ringer min orolige mor och berättar att det är skottlossning på Vällingby torg så hela Vällingby var typ helt avspärrat och tunnelbanan stannade inte där. Så vi ställde in våra träningsplaner så jag får köra på fredag eller söndag. Men ärligt? Vad händer med mina hoods brääää? Fan skottlossning jämt känns det som, sjukt tryggt och hemtrevligt. Shit asså men mannen 165 tills jag dör! Jag har liksom gangster i blodet, inget jag kan hjälpa. Ghettot förstår mig och misären jag lever i. Tungt. Ajja nu somnar mina armar. Tänkte plugga men jag hittade lite labbrapporter på internet så jag kanske är lite yolo och skjuter upp det tills imorgon. Nu ska jag kolla tv och tagga bio. Pussilussilussan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0