Wää

Bläääää... Jag dör hellre än att åka iväg och träna. Jag orkar inteee. Sov som en råtta hela natten också, plus att jag bråkade med mor min igår sen drömde jag att jag bråkade med henne hela natten också så jag vaknade och var på fitthumör. Shit asså jag är så jävla farlig liksom, bråkar med morsan i sömnen och grejer. Badass motherfucker. Nej men ja.. Asså jag vill inte den här dagen. Ja och som äpple på moset så har ännu en konstig åkomma hittat sig till mitt ansikte. Nu är det torra fläckar precis vid näsan, dom är även röda så nu är jag lika snygg som jag borde vara. Påriktigt så tror jag att Gud har gjort det till sitt mission in life att göra mig konstant oattraktiv, för det var jag ju inte innan så det var ju skönt att det har gått att ordna på annat sätt. ÖH. Jag orkar inte med mig själv idag, jordens jävla bitterfitta. Men ja.. Jag ska väl släpa mitt feta fettoarsle till gymmet nu. Inte för att det gör någon skillnad då jag fortfarande är stor som ett hus plus att jag ser ut som någon med frätskador i fejan. Sexig Sanna checkar ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0