We've got the world, eller inte.

Tjenna. Precis hemkommen från ett värdelöst öppet hus som endast resulterade i ett ökat kaloriintag. Känns bra och framförallt givande. Tror även detta har bidragit starkt till min drömkropp, för jag har hört att det är kärleksmums man ska satsa på om man vill gå ner cirkus tusen kilo på fem månader. Kan vara myt men jag väljer att vara min diet godtrogen. Iaf... Vi sålde ingenting men vi i "företaget" hade jävligt kul. Annars var skoldagen i övrigt ganska ovärd. Menmen, det är inget utöver det vanliga. Jag väljer även att skippa plugget idag då mitt psyke ej är med mig. Sen har jag även gått in i en livskris vad gäller min så kallade framtid. Ser mig själv på liggandes på en nersläckt tunnelbana inlåst i ett tunnelbanegarage insmetad i blodig avföring, sen rullar jag ner på golvet och landar i en rutten spya. Fucklivet.se. Nej nu ska jag gå och klämma finnar på fittan eller nått annat tidsfördrivande. Analfisting.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0