working on my fitness

Tjenamors. Mr. Robotman till er tjänst. Jag har påriktigt aldrig haft så här mycket träningsvärk i hela mitt liv tror jag.. Det smärtar i varenda millimeter av min gudomliga kropp (självkär? nej inte särskilt). Men nu är det bara ligga i så man ser lite anständig ut denna sommar när man kliver in i vuxenvärlden. Iaf... Idag är det måndag, alltid lika trevlig när man vet att man har en helt underbar vecka framför sig fylld med både det ena och det andra. Älskar't. Men idag var min måndag inte så farlig eftersom superlata paleface Sanna hoppade över sista lektionen, så jag slutade två istället för halv fem, vääääääärt. Det kommer jag inte tycka om någon månad när min frånvaro blir för hög igen. Men som man sägen, jag lever i nuet, fånga dagen, capre diem (ja vänner, jag övesatte det till latin för alla mina internationella läsare, HELLO GUYS!!!!!!!!!) Så jag åkte hem till min fästning för lite päron, banan och coola (light of cååååårs, man bantar ju liksom) (mitt mål i livet är att sluta skriva saker inom paranteser...) (men det är kul så jag fortsätter nog med det ett tag till). Sen bestämde sig min lata hjärnhalva för att jag inte skulle plugga idag, men då tog jag tag i mitt liv och sammanfattade ett kapitel i marknadsföringen, min viljestyrka är SÅ STARK! Helt sjukt mannen. Sen ska jag spela in mitt hortal och sen är jag klar för dagen. Söft. Nu somnar min rumpa som den alltid gör, trötta jävel. Okej, det är nog snarare ett tecken på att jag suttit i soffan för länge. Lycka till att ta mig härifrån sen, efter all min tid som spenderats sittande denna eftermiddag är det tvivelaktigt ifall jag någonsin kommer ur den nu med min träningsvärk. Det här kan bli intressant för nu ska jag nämligen  försöka ta mig upp ur soffan och upp för trappan. Kommer se kul ut, borde filma men är to lat för det. Önska mig lycka till! Baj. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0