You were fake, I was great, nothing personal

Tjafan. Sitter för tillfället i min urholkade soffa, denna sittplats är som gjuten för mina ädla skinkor. Och nu är det även tänkt att lilla jag ska plugga lite naturkunskap samt skriva ett personligt brev. Meeeeen i nuläget går detta inte något vidare, fastnade framför keeping up with the kardashians. Som sagt, TV:n ger mig så mycket mer. Jag och han (ja det är den han, den enda mannen för mig) är liksom enade, ämnade för varandra typ. Så låt oss älska! Sluta hata, börja älska! Aja, nog med Tomas Di Leva fasonerna nu. Planen är iaf att komma igång med dessa två uppgifter, det är inte så hemskt jobbiga uppgifter, bara det att jag är alldeles för lat för att påbörja något. 

Idag hade vi bara en lektion sen drog jag och mina rebeller till vänner hem till våra hoods. Väl hemma har jag käkat vindruvor och druckit ett glas cola. Mycket produktivt får jag medge. Sen tänkte jag få lite plugg gjort innan klockan tre för då vill jag kolla på tv igen (spännande tjej). När klockan sedan slår tio över fem ska jag börja röra mitt feta arsle mot tunnelbanan för jag ska nämligen träna (!!!!!) Jag och Denise ska på ett nytt pass som ingen av oss har testat förut. Detta passet bokade jag i godan ro då lilla jag hade fått för mig att detta var något pilates/yoga liknande pass. Men ack så fel man kan ha.. Det är typ bodypump gånger en triljon. Så jag är extremt peppad, inte alls livrädd typ. Vi får väl hålla tummarna för att jag tar mig därifrån med livet i behåll. Annars då... Jo en dag närmare helg. Skönt som fa-an. Men nu måste jag ta tag i mitt liv och börja plugga lite innan jag tränar. Tjaba. 


Helt otroligt orelevant bild, men ibland så får man vara gay

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0