Mulen måndag

Tjänna. Ligger självfallet i soffan all by myself. Men lite senare så kommer mina gurls hit för lite häng. Ska bli väldigt mysigt! Imorgon ska jag åka till landet för att umgås lite med min kära familj. Sviker min stolthet och erkänner min saknad. Blir rätt ensamt att bo själv efter sex veckor. Stannar iaf där i några dagar, så det blir skönt! Har varit på rätt många landställen denna sommar (så jävla häftig). Annars då? Jo tabbade mig ganska rejält på jobbet igår så min chef ringde idag men det ordnade sig tror jag. Mest min heder som blev sårad. Menmen, yolo. Sen saknar jag mina fina vänner en hel del... Porrlina har varit borta i hundra år känns det som, no fun. Sen det faktum att hon kommer vara borta till oktober typ gör mig en aning gråtmild. Dessutom flyttar Amanda till Norrland på onsdag och snart flyttar Ellinor till England även det gör mig ännu lite mer gråtmild. Blir väl typ den enda kvar i Stockholm känns det som.. Det är typ det som kommer bli den största omställningen efter studenten. Men jag ska nog överleva, har ju faktiskt flera guldklimpar kvar i Stockholm så det känns jävligt skönt. Vad vore jag utan mina kära vänner. Antagligen jävligt mycket tjockare och häning som en påse hängkulor.

På tal om ingenting så har jag oflyt med vädret. Hela helgen har det varit strålande sol och femhundra grader. Har Sanna stått i en skobutik med noll sol? Japp. Det är korrekt. På Sannas lediga dag är det mulet och fult? Korrektum. Men annars så är livet rätt fint måste jag säga. Den här sommaren har varit jävligt bra måste jag säga. Men nu ska jag gå på skitklådan. Shalom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0