Baby don´t go

Nej asså, fan va fittarg jag blir på den där lilla kukbloggappen. Riktigt jävla värdelös, helt otroligt meningslös. Jag har suttit och skrivit min helgs memoarer, en otroligt rörande text osvosv, sen så, plupp, var hela texten borta. YES! Skit soft. Så jag får skriva om allt. 

Helgen har bjudit på både det ena och det andra. I fredags blev det pizzakäk med mina kompanjoner. För er som inte träffat mig dom senaste månaderna så har jag haft abstinens efter en calzone (fatfuck). Nu fick jag äntligen sätta mina tänder i den (happyfatfuck). Sen mötte jag upp Alice för lite festligheter tillsammans med Johanna och Julia. Ytterst trevlig kväll, porrlina kom dit lite senare på kvällen också och så sällskapade vi varandra under natten. Sex. Sen i lördags hade baksmällan mig i sitt järngrepp detta plus en lätt bris av rännskita (Killar, sluta dregla, jag räcker och blir över för er alla men inga kärleksbrev, jag vill inte binda mig). Sen kom Denise hit på kvällen och vi kollade melodifestivalen. Vi satt och skrek som curling mammor när min älskade Anton sjöng. Dessutom gick mina två favoriter vidare, så jag var nöjd. Efter det tyckte vi att det var en briljant idé att kolla på Hannibal, skit smart när jag skulle sova själv hemma sen. Men jag överlevde. 

Idag var min ursprungliga plan att jag skulle plugga på allt som jag skjutit upp hela lovet. Men jag fortsatte på samma spår som alltid, skjöt upp det. Skit bra av mig. Sen var det kalas hos min farmor, så vi också dit med familjen och fikade. Inte för att jag åt kakor eller tårta liksom haha, vad tror ni om mig? Nej nu ska jag kolla lite teeeeeveeee. Tja. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0