I take your hand and now my body´s shaking

Asså den där jävla horhelvetes appen..... Jag hade skrivit en bibel om min helt otroliga vecka. Försvann den när jag hade skrivit klart allt? Jaaaa!! Så himla härligt, verkligen! Vi får väl helt enkelt ta om hela historien. I onsdags kom ju frugan äntligen tillbaka från Kanada, så vi möttes upp några stycken på Hellströms. Min plan var att förbli nykter, det gick inte lika bra som jag trodde då min fina underbara Lina bjöd mig, snällisen. Sen drog vi vidare till Baba sonic dit även Elvira kom senare. Kvällen i sig är en blurr, kan inte riktigt urskilja saker från varandra osv. Det mesta är rätt luddigt, kommer ihåg att de flesta av oss ramlade ett par gånger, jag inkluderat. Så nu har jag en krigsskada på handen. Okej, här tog jag i, en röd prick typ haha, men still, lite hård är man ju. Det blev en väldigt sen hemkomst hos Elvira så skolan på tordagen valdes bort. Istället blev det pizza med min andra halva, sen joinade även Julius och vi drog hem till Elvira och kollade Gossip Girl. 

I fredags blev det skola, var ganska okej bortsett från att jag var trött som ett djur och höll på att somna typ varannan sekund. Efter skolan blev det lite brottom för mig och Lina som skulle iväg på födelsedagsmiddag för Alice och Putte men vi hann dit i tid. Middagen var asmysig och skit god! Sedan bestämde mig jag och lina för att vi visst skulle med dom ut så vi fick största hem till mig för att hämta mitt legg (från och med nu ska jag klistra fast mitt legg i min panna så jag alltid har det med mig) sn hem till lina för att plocka med oss lite vin så vi kunde agera lite modigare under kvällen. Väl inne på Nype stötte vi på frugan, Elsa och Klawwe, vi stod och skrek i typ en kvart för att lyckan var så stor haha. Hade iaf svinroligt hela kvällen (hehe, av flera olika anledningar). Även denna kväll blev väldigt sen och det slutade med att min andra halva och jag möttes upp runt klockan sex på morgonen och spenderade natten tillsammans. På lördagen åkte vi in till Vällingby för lite ärenden och sen på kvällen blev det middag och mellomys hos Lina med henne och Ellinor. Rätt låt vann måste jag säga, jag är typ besatt av den sedan en vecka tillbaka (shit vad jag är före min tid liksom). Idag har vi haft fika här hemma för min fina mor som fyllde ännu äldre på internationella kvinnodagen (därför min mamma är en sån independet "jag klarar mig utan män" kvinna). Sen lyckades jag faktiskt fixa lite plugg, wow liksom creed till mig som lyckats plugga en av sju dagar denna vecka. Jag ger mig själv stående obvationer. Ikväll ska jag nog sova hos Lina om hon vill höra av sig det vill säga.... Sen är det en ny vecka, har inget roligt planerat om man inte räknar träning och plugg som roligt för i sånna fall lever jag livet. Nej nu blev detta en roman, nu avrundar jag, shalom. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0