kärlek som aldrig kan dö men inte heller leva

Tjenaretjenare. Var ett tag sen. Det jag har hunnit med är brutalt massa plugg och lite roligheter också. I fredags var det ju den första skivan för min del. Jag och mina bröder gick som våra alteregos, Nicke, Dogge och Ralle. Jag har nog aldrig sett så rolig ut i hela mitt liv. Men det var roligt, alla verkade uppskatta våra kostymer hehe. Det var iaf en väldigt trevlig kväll med lite av det ena och det andra. Igår var jag forever alone på riktigt... Låg hemma hela dagen igår och gjorde inte ett piss förutom att städa undan lite här hemma. Sen så kom Dedde och Mishel förbi hos mig en stund. Så skjutsade dom mig till affären så köpte vi lite gottis. Så jävla värt med bil, längtar till jag har körkort, vore helt ok schysst. Sen låg jag hemma resten av kvällen i min ensamhet. Inte kul... Idag har jag hunnit med att städa lite, duschat och pluggat ytterst lite. Ska nog fortsätta med lite plugg, men vi får seeeee... Hehe. 

Denna veckan blir det typ skivor varenda dag. Inom de närmsta fem dagarna ska jag på 4 skivor, så det blir väl en dags vila där på onsdag. Ikväll är det Julias, Matildas och Amandas skiva som gäller. Den är på Rose och temat är film så jag och Lina har slått våra kloka huvuden ihop. Så ikväll är vi en package deal, vill du ha den ena får du den andra på köpet likzåm. Sover nog hos lina ikväll också. Ska bli intressant att gå till skolan imorgon dock. Och imorgon är det Alice skiva, sen på tisdag så är det min skiva och på torsdag är det Johannas. Så det blir full rulle. Herregud, min spritfetma kommer mörda mig tror jag. Efter denna vecka blir det rehab för min del. Herrejesus.. Hur ska det gå. Aja, jävligt taggad så det gör inget. Tjaba. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0