Mitt livs memoarer från veckans äventyr

Jaaaa... Herrejesus vilken vecka det har varit. En jävla massa festande är det jag skulle vilja sammanfatta min vecka med. Nu får jag dock betala priset för det.. Har förskjutit allt som har med skolan att göra så nu måste jag skriva en fem sidors lång uppsats om Euopas klimat. Sjukt jävla kul. 

Ja... Det började ju i fredags på Mishels skiva då jag och mina bröder gick som boys. Sen i söndags så var det ju Julle, Amanda och Matildas skiva, det var mycket trevlig frå jag lov att säga. Sov hos Lina då... Om jag inte minns helt fel vilket inte är omöjligt då jag varit nykter typ en dag denna vecka. Ingen skola blev det på måndagen iaf... Hehe. Tror jag varit på två lektioner den här veckan. Fint kämpat får jag lov att säga. Så jag drog mig iaf hemåt och låg och degade hela dagen. Sen efter min produktiva degdag åkte jag till vällingby och mötte upp Lina för att handla. Vi har ju nämligen en tradition att på våffeldagen så käkar jag hos henne. Så sex våfflor senare så somnade jag p.g.a. utmattning/matkoma. Efter lite sömn så rörde vi oss återigen in mot stan, denna gång var det Alice skiva. Vi mötte upp Elvira, gick runt och letade efter ett ok kisställe. Slutade med att vi kissade vid några byggbaracker. Stolta stunder. Sen drog vi till treat för att föra lite (det behövdes ju verkligen, var inte alls full liksom) Sen drog vi till Willow. Hade svinroligt den kvällen faktiskt! Riktigt lyckat. Sov hos lina denna kväll igen efter typ världens roligaste resa hem. Däckade bredvid Ivana och sov som en gris. Vaknade av att alarmet ringde en kvart innan tuben gick. Fortfarande full och alldeles för chockad för att förstå vart jag var, vad jag gjorde elle vem jag var så sprang jag till tunnelbanan och HANN?! Helt otroligt. Mådde ju som ett luder, men det är smällar man får ta. 

Denna del av veckan får ett eget stycke för i tisdags var det ju världens mest episka skiva som tog plats. Åkte hem till Feffebror efter skolan och hängde där med alla homeboys tills det var dags att dra oss iväg till middagen. Väl där dök mor och far upp, fulla som få. Nej, men onyktra. Rätt kul, men också rätt pinsamt. Yålå. Blev nominerad till "Klassens förortsunge" av min fru Fellbaj. Väldigt roligt må jag säga. Sen var resten av kvällen helt underbar och för rolig för att ens tala om. Ingen skola dagen efter, så roligt blev det. Sen i torsdags så var det skiva IGEN, denna gång Johannas, också den mycket lyckad. 

Nu är jag helt död. All sömn i världen kan inte rädda mig. Åkte ut till landet igår i hopp om att återfå mitt medvetande. Samt råda bot på min jävla kukförkylning. När jag andas låter det som att Chewbacca (stavas) har satt sig i min hals och gör allt i sin makt för att överrösta mig. Haaaa, min näsa visslade nyss... Snor... Om jag tar typ två steg är jag lika anfådd som någon som precis sprungit maraton. Med packning på 55 kilo. Nej nu sk ajag plugga lite. Sen ska vi till Norrtälje. Tjo. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0