Produktiva bettan i farten

Ohmylord. Igår var det fredag. Först blev det en ovärd dag i skolan, dock med mycket skratt då vi inte kna sluta garva åt allas missöden under onsdagens bravader. Shitpommes. Sen kte vi till naturhistoriska för att göra en tipsrunda inför geografiuppgiften. Rätt ovärt, sen efter det åkte vi till stan och inhandlade lite material inför mässan på måndag. Inte alls taggad faktiskt, känner mig inte så sugen på att gå upp klockan fem typ för att vara i Älvsjö klockan sju. Uschanbuschan. Iaf, efter det åkte jag hem och degade i min ensamhet. Verkligen så sjukt deprimerade att ligga hemma själv en fredagskväll med endast mig själv som sällskap. Inget jag rekomenderar. Sen kom min moder hem iaf och då satt vi och pratade om lite allt möjligt innan jag däckade vid typ elva (?!) pensionärs varning på mig. Idag vaknade jag tjugo över åtta!? Asså vad är det för fel på mig, vem fan vaknar av sig själv så tidigt på en jävla lördag? Aja, började plugga vid typ nio så nu har jag kommit igång med två arbeten av fem till nästa vecka, känns faktiskt väldigt bra. Har pluggat effektivt i två timmar vilket jag inte har lyckats göra på cirkus tre veckor. Cred till mig. Dock kommer jag väl leva på detta i tre veckor till och inbilla mig själv att jag aldrig mer behöver plugga igen. Men så kul ska man inte få ha det. Men om typ två timmar ska jag åka och träna med Dedde, så jävla taggad..... Wä. Sen ikväll så kommer mina underbara vänner hit så ska vi myyyyyysaaaaa. Trevlans, Nus ka jag kolla TV och ta det lite lunch. Soft. Hera. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0