Se mig, älska mig

Nej, nu exploderar min inre och yttre fettokämpe. En sak som stör mig så otroligt mycket är när smala, vackra, perfekta människor letar bekräftelse genom att lägga upp en bild på en stor fettig pizza MEN i detta fotografi befinner sig även ett anorektiskt litet ben, eller så har dom lagt hela jävla pizzan på sin platta mage. Klart jag är avensjuk, alla vill väl förfan kunna käka pizza och vara smal? Men vaiheeeelvete. Hela jävla världen behöver inte veta hur lyckligt lottade ni är. Sen taggarna till bilden, #Shitallaläggeruppbilderpågröt "menjaggillarpizza "låtmigvarafet blablablabla. DU ÄR INTE ENS TJOCK!? Klart inte du behöver banta?! Jag är typ så jävla lycklig för er skull... Idioter, sök bekräftelse via porrbranschen eller nått annat skoj. 

Jaaa... Nu har det bittra fettot avreagerat sig. Idag blev det en lektion i skolan sen efter det åkte jag och tränade. Blev inte så jävla intensivt, men 20 minuter på crosstrainer och sedan lite ben och sen mage. Har ju typ gjort illa mitt knä så jag vågar inte köra benpress osv vilket suger då benen är typ det jag helst vill träna. Woop. Haha, vad leker jag nu liksom, träningsfreak... Knappast. Jaja, alla vet att detta inte är mitt sanna jag. Efter träningen drog jag hem och duscha, städade lite, åt lite keso (SÅ GOTT) sen lyckades jag faktiskt plugga. Eller aa, lite grann iaf. Snart blir det middag och efter det ska jag väl få ordning på mitt affro sen kanske jag träffar porrlina en stund ikväll. Nu ska jag kolla TV, tja. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0