This is our moment

Goddagens! Andra dagen in på första skolveckan efter lovet. Känns helt okej faktiskt då jag inte har så överdrivet mycket i skolan. Eller enligt mig sen är det klart att det finns saker jag kan påbörja men idag är jag trött så jag ska ge mig själv ledigt idag. Igår efter en alldeles för lång dag i skolan och efter att ha sovit mig igenom ett par lektioner begav jag mig till Elvira där jag hos och Julia lagade god middag och smaskade framför gossip girl. Idag blev det skola men bara en lektion. Efter det fick vi följa med världens underbaraste Ellinor till Sankt Görans, hon hade svinont i sitt ben så vi åkte och kollade upp vad det var. Tack och lov var det ingen fara så hon mår bra! Mindre skönt att hänga sär i alla äckliga väntrum i tre timmar.

Ikväll ska jag antagligen åka till Ellinor och hänga med henne och Denise en stund. Eller så blir det promenad men vi får se hur det blir. Nu ska jag kolla made, imorgon börjar även träningen igen på allvar och detox efter detta lov. Skoj, tja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0