Egentligen är du inte kär i mig

Tjenare hejsan! Helgen har varit en riktigt bra helg. Började med festligheter hos Elsa i redags, hade asroligt! Ramlade hem någon gång vid sex på morgonen. Dagen efter mådde jag defenitivt som förtjänat.. Låg död hela dagen fram till Ellinor och Denise kom hit och käkade middag på altanen. Mycket trevligt! Lite senare kom även min sambo och hon spenderade natten i min love cave. I söndags städade jag och fixade lite innan mina företagsmedlemmar kom hit för att avsluta vår årsredovisning. Sen kom min mor och syster hem och vi lagade god mat sen kollade jag och mamma på SATC innan jag däckade. Idag blev det ingen skola, helt ok värt. Åkte till vällingby en snabbis med Dedde och köpte nya skor. Så nu kan jag gå runt med mina skor utan att skämmas eller vara orolig för att tappa dom. Snart ska jag iväg till vällingby igen, ska på ett litet ärende, vi får se hur det går. Håller tummarna haha. Imorgon blir det skola ett tag sen träning och på onsdag ska vi till utö med los skolos. Hoppas på fint väder så man slipper sitta där och ruttna i regn. Sen är det långledigt som gäller, prisa gud vad skönt. Nu är det även 30 dagar kvar tills frihet. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0