England dag 10

Wööhöhö, inne på första tvåsiffriga dagen här i Beatles-country. Inte illa pinkat. Dagarna rullar på här borta. Idag började vi morgonen med gröt. Ganska svårt att måtta upp hur mycket man ska ha av allt här borta då engelsmännen använder sig av andra mått en oss svennar. Det blev med andra ord lite överflödigt med gröt. Hade kunnat bjuda halva grannskapet på gröt om vi ville. Det gjorde vi dock inte. Soppisarna kan ju få smaka lite när dom hämtar våra avfall om dom vill. Jaja.. Efter frullen fixade vi i ordning våra ikea möbler. Dom blev riktigt bra får jag nog lov att säga! Men helvete vilket jävla projekt det var att få ihop den där jävla pinnstolen.. Jag vet vilket framtida yrke jag inte ska satsa på om man säger så. Hade inte haft nerverna för att skruva ihop skitmöbler hela dagarna. Skulle dö i en stroke innan 20 typ. Jaja alla dessa sidospår.. Efter vårt byggare Bob bygge drog vi oss mot stationen för att åka en station till Killburn. Där gick vi vilse ett tag innan vi hittade till banken. Och efter två timmar i en djungelvarm lokal hade vi öppnat varsitt bankkonto! Soft mannen. Sedan åkte vi tillbaka med bussen och handlade skitpapper och sen gick vi vidare hemåt och lagade lite mat. Efter maten fixade jag ihop mitt cv och personliga brev och sökte två jobb. Ska fortsätta med sökandet imorgon. Håll tummarna. 

Efter detta var mina planer att skypa med min family. Det gick SÅ JÄVLA dåligt. Min Skype vekar ha sagt upp sig så ingenting fungerade. Satt och kämpade med den där skiten i en timme. Sen fick jag damp och lånade linas dator istället och skypade med dom. Härligt som attan att få se min lilla familj lite! Sen kollade vi på män som hatar kvinnor och nu ska vi sova. Imorgon är det jobbsök som står på agendan. Annars har jag inte nått kul att berätta. Sköjz. Godnatt på er! 


Helt irrelevant men oj så sant. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0