England dag 11

tjenare. Befinner mig just i denna stund placerad i min stenhårda säng. Lyllo mig. Morgonen har innehållit frukost med några an våra roommates samt jobbsökande. Får hoppas att någon finner mig intressant. Tveksamt i och med att ingen annan verkar göra det... Forevahalone. Idag är iaf planen att fortsätta söka jobb, äta lunch och sedan ska vi åka in till stan och kolla runt i lite affärer. Måste köpa myskläder.. Tog inte med mig en enda skön tröja, smart chey. Och endast ett par (för stora, svårt att tro ifs) mjukisar. Så ska vi självfallet besöka Victoria Secret. Guld. 

Jag tänker nu grotta ner ännu lite mer i Linas kärleksliv. I staden som aldrg sover möter hon dagligen potentiella kärleksoffer. Senast igår flög det gnistor om Lina när hon besökte en Vodafone butik. Det var för alla att bevittna när Lina gick loss med raggningsreplikerna mot den stackars arbetande mannen. Lina tycktes inte få napp dock så henes resa mot kärleken fortsätter. Låt oss hoppas att hon finner den innan fler oskyldiga individer faller offer för Linas oförskämda lustar. Nej hörrni nu ska jag laga lunch. Ni hörde rätt. JAG. Får se hur gott det blir... Stackars Ylva. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Felicia

Sanna!!! Såg nu att du kommenterat min blogg. Saknar er så att mitt hjärta blöder. Livet är inte värt att leva i detta falukorvsoand om inte ni är med :'(. Ni verkar ha det apkul ju!! Vad heter ni på Skype? Vi måste datea snart ;)) pusspussspuss

2013-11-16 @ 14:35:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0