England dag 12

Godkväll. "Livet" här borta rullar väl på.. Känns typ inte som ett liv om jag ska vara ärlig. Har liksom ingenting här, inte som man hade hemma. Saknar mina vänner just, fruktansvärt mycket. Hur får man vänner liksom? Är för feg för att gå fram på krogen (svårt att tro) och jag har ju tyvärr inte den egenskapen att locka till mig svärmer av folk som längtar efter mitt sällskap. Aja. Ganska deppig ikväll men det blir nog bättre hoppas jag. 

Igår åkte vi in till Oxford street och strosade och kikade i lite affärer, bland annat Victoria secret! Himmelriket på jorden. Dock var det alldeles för mycket för mig att ta in så jg får gå tillbaka och samla mig lite så jag kan fokusera. Efter det mötte vi upp en kompis till Ylva som är hör på besök och gick och käka på en italienare. Inte det bästa jag ätit men helt ok. Efter det åkte vi hem och kolla film. 

Idag åkte jag och lina till notting Hill och promenerade, eller promenera var väl att ta i, tog oss igenom folkmassorna på portobello road. Sökte även ett jobb på en skobutik där. Så vi får se om dom hör av sig.. Vore schysst. Efter det åkte vi vidare in till Oxford street och tog en flarra vin. Lina blev fullis så det får mig alltid på bra humör. Efter det gick vi vilse när vi letade efter vår tunnelbaneststion. Vana Londonbor. Precis. Men tack vare detta så såg jag att en annan skobutik sökte folk över julen så jag gick in, lite smålullig och lämnade mitt cv. Får hoppas att dom inte kände att jag luktade vino. Jaja, vad har jag att förlora liksom. Efter det åkte vi tillbaka hem och nu ska vi väl kolla film eller nått. 

Känns rätt värdelöst här just nu. Vill gå ut men ändå inte. Känner mi inte på topp just nu. Längtar mest hem ikväll. Sorglig tjej. Vill hem till Stockholm och umgås med mina vänner. Fan vad deppig jag är. Har längtat efter London i flera månader och nu när man är här så längtar man hem. Ska nog sova snart och hoppas det känns bättre imorgon. Förlåt för deppigt inlägg, blir lite besviken på mig själv eftersom det känns som jag låter hela upplevelsen här borta gå till spillo typ. Men det blir säkert bättre! Hoppas jag får jobb snart så man har nått att göra om dagarna. Nej nu ska det här deppmongot kväva sig i mina sträva ikea lakan. Amen sisters. 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0