England dag 14

Gogkväll vänner. Ligger för tillfället i min stenhårda säng. Bredvid mig har jag stensexiga porrlina. Life is good och lina är naken. Eller, under kläderna iaf. Sex. Idag har jag och lina knallat runt i ett område som heter Shoreditch. Tydligen väldigt poppis blan konst- och modestuderande. Alltså stämmer jag in på den beskrivningen. Väl där passade vi på att ta en svennefika på "fika" passande nog. Jag drack kaffe och åt kanelbulle på svenskt vis och porrlina käka kladdkaka. Mycket gott. Efter fikan mötte jag min kärlek. Asså det var kärlek vid första ögonkastet, ömsesidigt så klart. Vi kunde inte slita blickarna från varandra... Så vacker. Tappade typ andan. Ja, jag talar självklart om en jacka. Vad trodde ni liksom? Killar finner mig typ lika spännande som en påse ruttna fiskögon. Livet. Aja tillbaka till lin kärlek. Asså jag vill föda hans (jag har bestäm att det är en han) barn. Små söta jackbebisar. Efter det åkte vi i vanlig ordning tillbaka till Oxford street där lina gick lös med plånboken. Jag däremot hittade nada. Har endast ögon för den där jackan nu. Om jag får/köper den så ska jag begravas med den. Jag ska sy fast den på min kropp. Jag ska fanemej gifta mig med den. JAG MÅSTE HA DEN. Aja... Nu är vi tillbaka i fortet och ska snart laga mat sen söka mer jobb. Massa kramizar. 










Kommentarer
Postat av: Fellbajan

Sanna och linis!!! Skypedate ikväll/imorgon?? Saknar er tills jag kräks :'(((

Svar: Det spikar vi! Vi kan ikväll! Saknar dig så sinnessjukt mycket :'''(
Sanna Berg

2013-11-20 @ 08:24:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0