England dag 16

Shalom vänner. Jag försummade er igår, mina djupaste ursäkter. Men det var nog för allas bästa, hade en svacka igår och min hemlängtan hade mig i ett järngrepp. Men idag är det en ny dag och det känns lite bättre. Jobbsökandet fostätter, olyckligtvis utan resultat. Men det är bara att söka på antar jag. Har nu tappat räkningen på hur många jobb jag sökt. Tjolahopp på den liksom. Aja, Ylva, alias, "räkmackan" började söka jobb igår och fick såklart det första jobbet hon sökte. Somliga lever ständigt i Guds ljus. Jag är inte inkluderad. Aja, martyren slutar upphöra här och nu. Okej, kommer förevigt vara en martyr men jag ska försöka dra ner det till ett minimum.

Jag och Lina följde med Ylva till hennes jobbintervju igår och strosade runt medans Ylva fick jobb. Efter det åkte vi som vanligt till Oxford street och käkade på en pub vid Picadilly. Lyckades tajma in en musikalavslutning och fick trängas med en triljon människor på tuben. Livet. Efter en promenad i kyla och ösregn bäddade vi ner oss i våra stenar till sängar och gluttade på film. Idag sov vi i tusen år innan Ylva gick till jobbet. Jag och Lina har spenderat ännu en dag inlåsta på rummet och sökt jobb. Gud ler mot mig. Eller jo det gör han nog delvis för imorgon får vi FINbesök av världens mest efterlängtade Ellinor! Har fan inte träffat snorren sen hon flyttade hit i augusti. Ska äntligen få krama om min lilla snoppis. Enda snoppen jag får krama. Men det hör inte hit. Men de goda nyheterna ar inte slut där... För på måndag kommer min ÄLSKADE sambo hit och stannar till frdag!! Lyckan är total. Men håll i hatten för på fredag får jag även krama ihjäl min saknade mamma. Åh min underbara mamma. Så denna vecka måste jag säga ser extremt lovande ut! Dock kommer alla dessa besök ruinera mig, totally worth it! 

Kvällen lär vä sluta som alla andra kvällar, brevid en porrgalen porrlina som stönar ihjäl sig i sömnen. Onanerandet har än så länge inte greppet om henne då hon förberedde sig och höll sig onaneringsfri under en veckas tid innan flytten. Men nu börjar fasden spricka och kåtheten tar snart över porrlina. Läget är kritiskt men hon har vårt stöd i kampen mot onaneringsmissbruket. Saknaden efter hennes hotellägare håller hon under ytan men vi alla kan se hur porrlina påverkas. Ibland går det inte att fösa bort hennes känslor. Men som sagt så försöker vi agera stöd åt henne i hennes kärlekslustar. Må Gud vara med dig min vän.. Må Gud vara med dig. 

Kommentarer
Postat av: Felicia

Sannnaaaa??? Skype i helgen??? Pusspusspuss

Svar: Ja my sweetie! Funkar söndag? :D pusspusspuss!!
Sanna Berg

2013-11-21 @ 22:13:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0