England dag 17 (tror jag)

Var hälsad. Ännu en lägesuppdaterng från Europas metropol. Ligger sjävfallet i min stensäng brevid min porrgalna porrvän Porrlina. Porr. Idag väcktes jag ur min skönhetsömn med ett ryck då min telefon ringde. Samtalet gällde ett jobb jag sökt på en bar så vi bokade in en intervju idag vid fyra. Så jag flög upp och slängde mig i duschen då jag ogärna vill dyka upp och lukta marinerad balle. Efter panikduschen åkte vi in mot Oxford street då Ylva skulle inhandla lite jobbkläder. Väl inne på River Island satt jag helt ovetandes i Linas knä (Sanna 3 år). Sen när jag ska vrida mitt huvud en millimeter hör jag hur något spricker. Min mödomshinna. Nej. Mina byxor, SÅKLART. Alltid jag och mina jävla jeans... Så jag fick tvångsinhandla ett par nya. Skönt att detta inträffade i en klädbutik och inte på tuben påväg till intervjun. Aja, efter det åkte jag och Lina vidare till Old street för intervjun. Intervjun tog cirkus tio minuter och reslterade i ett provjobbspass (kul ord det där, vet ej ifall det ska vara sammansatt eller inte.. Svenska grammatiken är slående) på torsdag. Spännande! Hoppas det går bra! Sen fick jag även ett annat samtal idag gällande ett annat jobb så nu har jag ännu en intervju inbokad! Hoppashoppas. Känns iaf skönt att veta att det är någon som läser mina ansökningar, har känt mig väldigt anonym i den här staden på senaste. Så håll tummarna! 

Nu är vi tillbaka i fortet, jag och Porrlina. Jag bloggar och lina porrsurfar. That's life. Snart ska jag platta håret för första gången på tre veckor, fan rekord asså... Borde gå med i "Anonyma plattångsmissbrukare". "Hej jag heter Sanna och jag har haft lockigt hår i snart tre veckor". "Hej Sanna". Aja.. sidospår. Sen ska vi äntligen möta upp vår efterlängtade snopp! ÅH! Lyckan, Sen åker vi tillbaka hem och lämnar av hennes grejer och sen ska vi ut! Bra dag.

Nu måste jag använda det enda sociala mediet möjligt för att kommunicera med min kära fru! Fellbo, vi skypar i helgen! För mig funkar söndag helt utmärkt! Vad funkar för dig? För dig är jag flexibel (vig) och anpassningsbar (böjbar, kort och gott en sexdocka). Kommentera down below (murran. Nu räcker det med sexanspelningar från min sida) och säg vad du tycker om förslaget. Massa puzzar.   

Kommentarer
Postat av: Anonym

såg nu att du skrivit, men ikväll passar skitbra. Vid typ 9 :)??? Pusspusspuss

Svar: Vi ska ut ikväll vid nio... Hinner du skypa innan? Saknar dig massvis!! <3
Sanna Berg

2013-11-24 @ 18:08:17
Postat av: Anonym

Försöker ladda ner skiten nu på min dator! Saknar er också <3<3<3

2013-11-24 @ 19:06:33
Postat av: Anonym

Har skickat någon form av förfrågan till Lina nu. Eller jag tror det är Lina iallafall, karolinasoderqvist!

Svar: Linas dator är trasig.. Vi kan lägga till dig från Ylvas för det är den enda som är i funktion -.- älskar Windows 8!!!!! Vad heter du på Skype? <3
Sanna Berg

2013-11-24 @ 19:14:17
Postat av: Anonym

Såg detta nu... Känner att allt går i vår väg haha! Men kan vi inte ta det i veckan? Är hemma varje kväll (ja, mitt liv är en FEST) så kan typ närsom! Heter Feliciajmarten på skype! <3

Svar: Men verkligen.... Ja men det gör vi verkligen! Hör av mig senare i veckan och kollar när det funkar för oss my love! Massa puzzizar och kramizar <3
Sanna Berg

2013-11-24 @ 19:46:50
Postat av: Anonym

Göre! Jag kollar på din blogg varje dag så är det bara att säga till haha. Ha så kul ikväll mina fina! Saknar er sinnessjukt! Pusssss <3

Svar: Haha ååh!! Min ende läsare! (<3) jag säger till mitt hjärta, saknar dig så jag dööör längtar till du kommer hit! <3
Sanna Berg

2013-11-24 @ 19:55:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0