England dag 2

Tjabatjenahallå. Lägesrapport dag två. Vi lever och mår bra. Humören går upp och ner från timme till timme. Ena sekunden känns allt väldigt hoppfullt medans det emellanåt känns mer tvivelaktigt. Idag har vi iaf provat på den delikata hotellfrukosten. Kort och gott så äter engelsmännen godis eller ägg i alla dess former till frulle. Så det är bo det jag kommer sakna mest, då frukost är mitt absoluta favoritmål på dagen. Efter det begav vi oss by bus till bunbury. Planen var först att vi skulle till Oxford men vi kom aldrig så långt. Så vi har typ inhandlat lite proviant inför vårt levende här i the uk samt virrat omkring i staden. Så har vi även kommit till den insikt att det kommer bli förjääävla svårt att hitta någonstans att bo. Så vi lär väl bli hemlösa inom en snar framtid. Wäää. Nu är vi iaf tillbaka på hotellet i skitbyn där vi bor. Den är påriktigt typ två kvadratmeter stor och har typ en invånare. Fetfekke. Har även försökt få igång mitt engelska telefon nummer men det går åt helvete dåligt eftersom den vägrar fungera. Jävla BALLE. Aja.. Ikväll ska vi laga mat, kulinarisk tonfisksallad bjuds det på ikväll efter det ska vi fortsätta kolla hp och dricka lite öl på lokalpuben. Nu ska jag rövknulla lina. Bajbaj from brackley. 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0