England dag 3

Hello darlings! Ännu en lägesrapport från te-landet. Idag hat vi legat på hotellrummet och sökt lägenheter. Detta sökande har resulterat i tre visningar imorgon! Dessa belägna i London. Så imorgon får vi äntligen lämna denna skithåla. 

Annars då? Vi har sett och förföljt massa engelska skolungar idag på deras lunchrast. Det var spännande att få bevittna deras naturliga habitat. Vi har även kommit fram till att det är förjävla lätt att bli fet här... Sen kan jag även tala om att eftersom invånarantalet snittar på typ 3 är typ alla av manligt kön under 30 attraktiva. Så lilla porrlina har kärat ner sig i servitören på hotellet. Det är fortfarande oklart om hennes känslor är besvarade då personalen inte kan ha kärleksrelationer med gäster. Förbjuden kärlek. Typ som Tarzan och Jane. Typ. Men jag håller er alla underrättade kring romansen på the crown hotell i brackley. SPÄNNINGEN ÄR OLIDLIG! Imorgon blir set tidig uppgång då vi beräknas vara i London klockan tio och vi bor cirkus 12 mil därifrån. Tjosan! Massa pussar till alla mina kära svenskar (jag klassar mig själv numera som engelsman) 







Lina, kärlekskranken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0