England dag 6

Tjenispenis! Back at the hotell. Idag är det hp maraton som står på schemat. Idag har vi tillåtelse att vila efter som VI HAR HITTAT BOENDE! Blev lite ändringar i schemat igår så jag åkte med till London iaf! Så vi kastade oss på bussen och tog sedan tåget från banbury till London. Väl där sätter vi oss återigen på the underground mot willesden Green. Jag var helt övertygat om att han vi skulle träffa var en hallick när han skrev att han skulle hämta oss med bilen. Men min övertygelse kring detta överensstämde inte med verkligheten. Han var med andra ord inte en hallick. 

Området vi bor i är mycket trevligt! Vi delar ett radhus med typ 6 andra tjejer. Vårt rum är väldigt stort och huset ser inte ut som en mordplats. Duschen var dock inte det vackraste jag skådat men det är bara tre månader så jag blir ju inte sjuk av det iaf. Men med min tur vad gäller konstiga åkommor lär jag väl dra på mig något.. Time will tell my friends, time will tell... Efter vi betalat depositionen och fått ett kvitto på det åkte vi vidare till Oxford street där vi satte oss på en typisk engelsk pub. Där beställde vi in en flarra vino för att fira vårt boende och självklart åt vi fish and chips! Svingott! Efter middagen tog vi varsin drink innan vi började röra oss tillbaka till skithålan brackley.. Kändes inte skitkul att åka tillbaka till den allt annat än civiliserade byhålan efter man varit i London.. Meeen vi flyttar ju dit på tisdag så jag kan tänka mig leva med detta. 

Nu till romansen som utspelas på the crown hotell... Lina står i valet och kvalet nu när en annan tärning slängts in i kärlekens roulett. Det är nu en ny servitör som fångat linas intresse och tänt en låga i hennes hjärta (murra). Hon får svårt att slita sig från hotell lobbyn. Detta verkar ha satt sina spår hos den förste servitören då vi inte såg till honom idag vid frukosten. Men lina verkar inte orolig då hennes nya flamma träffa fram och ställde henne frågan: "coffe or Tea?". Som sagt.. Valet och kvalet. Då ställer jag lina frågan "servitör A eller servitör B?" Vad blir ditt slutgiltiga svar? Uppföljningen av romansen kommer strax. SPÄNNINGEN!!! Love from England to Sweden! 











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0