England dag 7

Tjenissuperpenis! Ännu en dag passerar oss här i te-landet. Denna dag har vi lyckats ta oss i kragen till skillnad från igår. Efter frukosten förflyttade vi oss över gatan till ett café där vi satt och sökte inspiration till våra CV:n samt personliga brev. Kan ju tala om att det märks att jag inte läst engelska på ett år. Har inga som helst tvivel på att en arbetsgivare som tilldelas dessa kommer misstänka att jag är lite lätt efterbliven. En femteklassare hade stavat bättre än vad jag lyckades göra. Menmen... Det kanske kan vara meriterande att vara efterbliven, vem vet? Inte jag. Efter vår skrivsession förflyttade vi oss en bit upp på gatan för att köpa pizza. Dieten går bra om ni undrar. Working on my fitness. Svingod var den iaf. Efter pizzan fortsatte det eviga hp maratonet. Och nu, sju dagar senare, är det äntligen över! Hp är bra, missförstå mig ej, men efter åtta filmer med endast kiss-, bajs- och rökpauser blir man fan trött på magins värd. Ett tag där emellan trodde jag påriktigt att jag var typ Hagrid. Nu vet jag inte riktigt vad vi hittar på, just nu pratar Ylva i telefon, lina porrsurfar och jag ligger och fiser under täcket. Börjar bli lite rastlös så jag funderar på att ge lina en omgång tuttsex. Vi får se vad jag hittar på. Klockan sju ska jag iaf skypa med fammen, saknar dom mer än vad jag trodde jag skulle göra om jag ska vara helt ärlig. 

Imorgon förflyttar vi oss iaf från denna sketna by! London baby! Lite nervös nästan.. På onsdag börjar jobbsökandet på allvar. Inte alls piss läskigt. Men det ska nog gå braaaa. Får väl stå och öva framför spegeln imorgonkväll på vad jag ska säga osv. 

Men nu, för alla där hemma i tv-sofforna kommer fortsättningen på "romansen på the crown hotell". Igår stod lina vid ett vägskäl. Vem skulle hon välja? Vem skulle bli den lycklige? Man anade nästan en uppgivenhet hos servitör A. Han som vid första anblick såg ut att vara det självklara valet. Allt detta innan en ny flamma trädde fram ur dimman... Men saker och ting verkar klarna upp för lina. För idag vid frukostserveringen vaknade gamla känslor till liv då två ögonpar möttes över bordet med russinbullar (deras såkallade frukostbröd) på. Servitör A verkade ha återfått hoppet och kom nu tillbaka, tio gånger starkare, för att claim his girl. Men leken tar inte slut där.. Ikväll är det upp till bevis för servitör B då det är hans tur att ta kvällsskiftet (om ni förstår vad jag menar). Fortsättning följer mina vänner.. 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0