Skiter i dagar. Tappat räkningen

Tjabatjena. Ligger förtillfället utslagen på sängen. Idag är jag ett bakfullt svin. Men det är okej. Jag har ju försummat bloggen denna helg och det är jag ledsen för. Men det har varit lite att göra så att säga. I fredags kom Ellinor och vi drog direkt in till stan för att dricka lite vino. Men som vanligt tar det ungefär en timme att hitta någonstans att sitta i den här staden när man inte vet vart man ska. Men vi hittade iaf ett ställe som såg helt okej ut. Saken med det här stället var att det låg i anslutning till en klubb. Men det fattade inte vi men vi blev ner skjutsade dit när baren stängde. Klubben var väl inte riktigt my cup of tea eller vad man ska säga. Men det var roligt iaf! Efter det drog vi och käkade på donken innan vi tog en taxi hem. Vi hade inte riktigt något val då tuben hade slutat gå och ingen av oss visste vilken nattbuss vi kunde ta. Dagen efter sov vi ett tag innan vi begav oss till leichester där vi käkade, kollade julmarknaden och tog en fika. Efter det åkte vi in mot stan igen och letade runt efter någonstans att sitta ännu en gång. Vana londonbor liksom. Men vi satte oss iaf på en pub. Väl där måste vi besöka damernas. Det kan ha varit en av dom ofräschaste toaletterna jag sett. Ena toabåset gick inte att låsa och var helt trasigt så jag valde den minst äckliga toan (svårt att tro). Men när Ellinor skulle gå så ser hon att någon sitter i mitten båset och kollar in på henne när hon gör sin grej (ni fattar vad jag menar). Så då har det alltså suttit en gubbe i mitten båset och kollat in på alla tjejer på toan. Så jävla myyys! Aja. Lärdomen av det hela, kolla att ingen övervakar er när ni går på toa i London. Verkar vara ett återkommande fenomen. 

Igår sov vi bort halava dagen innan vi gick och köpte glass-frukost. Värt. Ja jag kommer bokstavligt talat rulla hem till Sverige sen. Yolo. Eller yala (you always live alone). Menmen efter det följde vi vår lille snopp till tågstationen och vinkade adjö. Wää. Sen åkte vi till Oxford street där Ylva inhandlade proviant. Sen åkte vi hem och käkade innan vi åkte till leichester för att möta upp Jack. Det blev en ordentlig pubrunda genom typ ela London. Och nej. Jag blev knappt full. Efter att sista puben stängde blev vi slussade till en annan klubb. Oklart. Där drack vi ännu mer, var med på vidriga vimmelbilder, Ylva köpte nyckelringar och aa typ det. Minns inte riktigt vad vi gjorde mer på sista stället. Dock verkar jag ha utvecklat en fetisch för vakter här borta. Lyckas alltid bli bästakompis med alla dörrvakter, grejen är att man behöver inte ens bli det är borta för här i england har dom noll inflytande på vilka som får komma in och inte. Oklart. Så detta är en ovana jag genast ska råda bot på. Idag kommer Elvira hit!!!!! Så jävla underbart!!! Så nu ska jag baja innan vi ska börja röra på oss. Tja! 










Kommentarer
Postat av: Fellbajan

VI HAR BOKAT NU!!! Kommer 6 januari och gör byn tillsammans med er. Saknar er som sjutton. PUSSPUSSPUSS

Svar: JAG DÖÖÖÖÖR!!!! Längtar ihjäl mig!! Saknar dig så jag går sönder! PUUUZZIZAR!
Sanna Berg

2013-11-27 @ 21:33:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0