Sveriges stolthet lämnar landet

Hej på er. Idag är min sista dag i trygghetens Sverige. Imorgon åker jag till England och lämnar svensk mark på obestämdtid. (Fett pin om jag skriver värsta gråtinlägget så går allt åt helvete och jag kommer hem igen om typ två veckor... Stelt.) Igår jobbade jag mitt sista pass på jobbet dock på Lidingö men vafan. Efter det åkte jag till jobbet i Vällingby och sa ett sista hejdå till världens finaste Maggan! Mina kära arbetskollegor hade lämnat en liten present till mig, ett litet silversmycke format som en klacksko och ett fint litet kort. Shit vad jag kommer sakna dom.. Sen åkte jag hem och packade första väskan, så jävla svårt att packa när man inte vet hur länge man blir borta. Sen satt jag och gosade med min fina mamma i soffan hela kvällen. Lyckades somna ganska fort igårkväll för ovanlighetens skull, har varit (är) så himla nervös att jag inte har kunnat sova ordentligt på typ två veckor.Imorse gick jag upp vid tio typ och fortsatte med packningen, är typ klar nu, har lite småplock kvar bara. Dock är jag efterbliven och har inte tvättat allt så jag hoppas det hinner torka någorlunda. Med min tur så möglar väl skiten... Nu sitter jag i soffan (standard, hoppas det finns någon soffa jag kan bosätta mig i där borta i Enland) är så jävla spänd att jag kommer spy snart eller nått, sweet life. 

Det känns så jävla sjukt alltihop. Det känns som om det var tre månader kvar alldeles nyss. Nu är det en dag kvar. Imorgon ska jag liksom till arlanda och har inte en aning om när jag kommer tillbaka. Sjuk känsla. Är ledsen över att lämna alla men samtidigt så jävla taggad på att äntligen få göra det här. Mycket blandade känslor. Åh, jag vill verkligen att det här ska funka, kommer bli deprimerad ifall allt går åt helvete och jag behöver åka hem efter en månad. Snällasnällasnälla låt det gå. 
 
Resterande tid som är kvar på dagen ska spenderas med min plattång. Sen blir det middag med familjen, har beställt pappas hamburgare som min sista måltid. Forever fat. Sen ska jag möta upp Feffelutt, Porrlina och antagligen Mattias (<3). Så inatt får jag världens bästa sovsällis eftersom Mattas (Elvira för er som inte vet) ska med till Arlanda. Vår sista natt tillsammans på gud vet hur länge (eller lite). Sen ska tydlgen både mor och far med till Arlandis och även min fina syster. Vet inte hur det blir, antingen gråter jag floder eller så fattar jag nada och typ struttar iväg helt ovetandes och främmande för vad hemlängtan innebär. Föresten så vill jag tacka mamma för den sorgliga insikten hon gav mig igår... Wilma kommer ner till vardagsrummet och är allmänt jobbig och tror hon är the queen. Jag blir (obviosly) irriterad, eftersom vi alla vet att om det är någon sm är queen så är det JAG?! Skämt. Jag vart iaf irriterad. Då säger mamma" Aa.. Hon komme ju vara stor när du kommer hem" Underligande budskap: Du kommer gå miste om hela hennes uppväxt. Tack för den.
 
Annars så ska jag bli bättre på att uppdatera den här bajsbloggen så att alla mina fans kan hålla koll på mitt händelserika liv. Vore ju synd att gå miste om det likzzzz. Nu ska jag platta mitt affro och njuta av min sista dag i min nedsuttna soffa (<3). Lavjo baj!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0