Amish lifestyle

Jaaa... Har inte riktigt hunnit fundera mer över mitt lilla missöde från fredagen. Herregd... Så jävla ångestladdat, hur full och trött kan en människa bli. Annars då? Idag har jag sovit, misstänker att jag ramla på röven ellernått i fredagsför jag kan fan inte sitta på den. Eller så var det någon som passade på att jag min rövoskuld när jag låg däcad på tuben. Nej fy vad hemskt. Sånt ska man ej skämta om. Men nått fel är det iaf på min lilla rump. Kan också tllägga att mina föräldrar övergivit mg, lämnat mig för landet. Tack för maten ni inte lämnade kvar btw. Inte ens en jävla köttbulle. Så sitter självfallt i min soffa utan någon möjlighet att kontakta omvärlden. LIVET. Såååå.. Et annat dilemma, jag jobbar imorgon men har inte den blekste aningen om hur jag ska komma upp, min väckarklocka har sagt upp sig och ingen annan kan väcka mig... Får väl höra med grannarna ifall dom kan typ ringa på hemma hos mig vid klockan åtta eller dylkt. Känns ju lovande. Aja, nus ka jag ladda ner någon bra film och bunkra upp med massa godis. HAAA, eller inte, för lat för att ta mig till centrum och för fattig för att köpa något. Älskar't.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0