If you had your gun wold you shoot it at the sky

Lägesrapport från CampFatty. Precis ätit upp det godis som fanns kvar sen i lördags när jag mös med frugan och sambon. Var väldigt mysigt, vi låg och degade framför lite filmer. I fredags var Alice här och drack lite vin med moi. Ytterst trevligt må jag påstå Annars så har jag ju knegat på, men nu är jag äntligen ledig... Min lediga td har än så länge spenderats med min sambo. Men stackarn börjar ju jobba imorgon så ikväll får vi vara på varsitt håll av orten tyvär.. Så idag åkte jag hem och duschade för första gången på evigheter. Känner mig på nytt född. Så. Jävla. Skönt. Nu håller jag på att ladda ner Geordie Shore, FINALLY. Inte alls taggad nejnej... Imorgonär min sista lediga dag innan lite jobb. Så imorgon ska jag in till stan och fika med min kära farmor. Blir nog trevligt. Sen får vi se vad jag hittar pååå. 

Btw, en speciell hälsning till Ellinor. Klart vi ska skyepa! Dock är dagens teknik lte avancerad för min del så jag fatar inte riktigt skype men om du guidar mig igenom det så går det nog strålande. Vad sägs som på torsdag kväll? Sen vågar jag ju anta att det är nakenskype vi talar om? Säg till i sånna fall, kan bli stel om den ena är näck och den andra klädd. Let me know. Nu ska jag måla ma näjls. Baj. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0