Nya datorn is here

Tjena hejsan. Sitter just nu oc skriver detta inlägg på min nya dator! Det är det finaste jag har ägt tror jag... Min käraste ägodel, mitt allt, mitt liv. Ni tror jag överdriver, but i'm not. Jag kommer typ ta långa promenader med den i solnedgången, tungkyssa den på en drive in bio, bjuda den på romantiska middagar med levande ljus, make sweet love to it. Anywaaays, bortsett från mitt läskiga "sexliv" så bor jag åter igen på jobbet. Jobbar hela långa veckan, sju dagar i streck bräää. Pengar rullar in mannen. Dock ska varenda öre sparas för lilla jag flyttar nämligen till London på obestämd tid. Spännande. Åker med mina små högstadie bitches. Så nu jobbas det för full månaden ut så jag har råd att åka dit. Vi åker i november, så frekking täggd. 

Annars då? Jo livet efter skolan känns än så länge helt befrinade skönt. Har inte saknat skolan ett dugg måste jag säga. Möjligtvis att få umgås med mina väner varje dag men inte resterade del av skolan som innefattar plugg. Nu har även min kompanjon Deniso fltt Stockholm, that bitch liksom. Lämnar mig för Karlskrona för att plugga? Psyko. Vem vill investera i sin framtid på det sättet vaaaa? Inte jag tydligen. YOLO. Nej nu ska jag avrunda, har ändå inget skoj att dela med mig av... Imorgon blirdet jobb, three days too go. Bring it bitch. Godnatt mina tårtbitar.  

Kommentarer
Postat av: Ellinor

KAN VI SKYYYYPAAA ELLEEEEEERR??

2013-09-09 @ 15:33:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0