Sjukling

Tja bitches. Jag har nu återfått förståndet då mobilen is back. Inte samma mobil som jag somnade ifrån utan pappas gamla. Eller gamla och gamla det är en iPhone 4 så jag överlever gott och väl. Men denna vecka kommer tyvärr inte ta sig till topp tio bästa veckorna i mitt liv. Har legat hemma i två dagar från jobbet pga sjukdom. Känns inte så jävla kul får jag nog säga. Men är man sjuk så är man antar jag. Sen är det lite familjeangelägenheter som inträffat som inte gjort tillvaron till det bättre.. Aja. 

Ikväll ska jag spendera kvällen med lite film och mitt egna sällskap. Tjoho vad kul att vara sjuk en fredagskväll. LIVET. Nej nu ska den här positiva tjejen gå upp och kolla om hon vågar äta nått. Tjenis så länge. 

Skulle göra vad som helst för att få vara här igen.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0