Superfulla fyllo Sanna

Hallå vänner. Vart ska man börja.. Mitt liv, asså det ÄGER. Igår efter jobbetbegav jag mig in mot staden för att hänga med Alice, Amanda och Mailda. Mycket trevlit. Hamnade på någon pub där medelåldern var cirka 50. Kändemig som ett blöjbarn bland alla gamla fågelholkar. Efter en stark insats av alkoholförtäring var Sanna extremt rund under fötterna. Men bestämde sig sedan för att köpa ännu en öl. Bra idé. Sen kom jag och min vän Alice på den briljanta idén att åka på "efterfest" på Lidingö. Sjukt intelligent då jag började klockan tio idag. Vucxenpoäng till mig, check. Men kvällen slutar inte där gott folk. Superfulla Sanna (mitt superhälte alias) ska sedan ta tunnelbanan hem från Brommplan. Så supperfyllot pluggar in hörlurarna och därefter är det svart. Rent jävla svart. Inte ens lite grånyanserat, endast svart. Supperfulla Sanna, samt supersmarta, har somnat, eller aa total däckat skulle jag nog kalla det. Så det här fulla aset vaknar till som en sjusovande prinsessa på tunnelbanan när den har vänt och åkt tillbaka. Oklart hur många gånger jag åkte denna Hagsätre-Hässelby strand strecka. Det förblir ett mysterium. Mobilen var i alla fall puts väck, helt bortsprungen. Så jag går av i panik och vänder hemmåt. Superfulla Sanna vandrar hulkades hem, det måste varit en syn för gudarna. Hjärtskärande verkligen att se denna exremt berusade varelse ramla sicksackandes över trotoaren storbölande. Livets stoltaste stund. Kom hem och röt ihop totalt så mama fick gå upp och trösta mig. Men man märker verkligen hur jag har mognat med åren... Detta resulterade även i tre timmars sömn varav en inte borde exixterat då jag för första gången försov mig i hela mitt liv. Strålande. Såååååå.... Överlag är jag sjukt nöjd över min insats igår. Alkohol is good for me. Nu räcker det fan på ett tag, är fan värre än Magic Crystal dagarna back in the days. Charmigt. Annars dåååå... Har jobbat lite denna vecka dock inte lika mycket som förra veckan, thank you lord. Har även tagit tag i min personliga hygien och duschat, höroch häpna. Såg fan ut som en jävla sönder runkad dennis hotdog. Men det är rätt attraktivt måste jag säga. Nej, nu ska jag tänka över mitt äventyr... ÅNGEST! Asså hur trött kan man vara? Kommer inte ens ihåg att jag satte mig på den där jävla tunnelbanan... Fan vad dom måste garvat när dom tog min mobil. Mariapool nästa? Nej gud, å to the ngest. Aja yålå, nu ska jag gå på skitlådan och sen sova. LIVET.   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0