I do it for the love

Tjäna jättepenis! Sitter och parkhänger för mig själv mellan jobbpassen. Strålande sol, klarblå himmel och värme. Livet är rätt värt ibland. Så sjukt underbart! Kommer dock vara illröd i fejan när jag ska gå in igen. Men set är smällar man får ta. Ska suga in varenda droppe av D-vitamin nu när jag kan. Är sjukt lugnt denna vecka på jobbet, inte mig emot, men det blir rätt långdraget. Har tar fram till fem så ska spendera denna sista timma i solen. Guld. 

Just nu har vi finbesök från Sverige, nämligen Linna! Sjukt trevligt att ha henne här! Hängde med henne i solen på stan igår innan jag var tvungen att som vanligt åka till jobbet. Så hemskt att stå i en källare och veta att Elvira och Linna är och strosar på stan. Menmen. Smällar man får ta ibland va. Vuxenlivet <3. 

Nu är set två ynka dagar kvar tills jag åker till Sverige! Kan inte förstå det. Ska bli så jävla underbart! Få träffa mina gosisar igen och kramas! På fredag ska vi ha tacomiddag hos mig innan vi ska ut till Hellströms och träffa ännu lite fler vänner. Åh. Precis som på gamla goda tiden. Längtar så jag dör. Sen blir det två påskluncher med familjen och ännu mer kompishäng! På lördag ska jag träffa mina Hässelby-bäjbs. Gaaaah dör va underbart det ska bli! Stannar i Sverige till måndag sen åker jag tillbaka till min bästa sambo (och jobbet <3). Ikväll ska jag hänga med Elsa och co får se vad vi hittar på! Nej nu ska jag fortsätta njuta av solen och tänkbara minuterna tills jag åker! 

Bjuder på en riktig amatörbild. Men den får duga. Min utsikt just nu. Dör för solen. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0