Baby grind with me

Tjabatjenis. Nu kan ni ju åter igen få gissa vart jag har placerat min rump? Ja, stenen. Stenen for lajf <3. Nu har ju min böna anlänt till landet där det ständigt blåser orkanvindar och ständigt ösregnar. Det vi hunnit göra denna vecka är att strosa runt lite på stan, umgåtts lite med feff, els och klaww. Hängt lite på mitt jobb, gått ut samt gjort av med alldeles för mycket pengar. Pengar jag inte ens har men det är en annan historia. Elvira har även gått och blivit med jobb! Grattis till henne får man väl lov att säga! 

Jag har även spanat runt efter nya jobb vilket resulterat i några intervjuer den kommande veckan. Känns lika skönt som att klia en katt bakom örat typ. Vi alla vet ju hur skönt det känns liksom. Annars har jag introducerat London livet för Elvira vilket jag tycker jag lyckats bra med. Nu vet hon mitt lösen till datorn och att dreamfilm är stället för sånna som oss! Vi har även gjort en häpnadsväckande upptäckt, nämligen hungryhouse.co.uk. Denna upptäckt innebär för oss att vi inte behöver röra oss en millimeter för att få hit mat på ett snabbt och enkelt sätt. Vi har konstaterat att vi är nästintill en lösning för att få våra stenar till vårt imperium. Det enda vi behöver finna en lösning på nu är hur vi ska bli socialt, ekonomiskt och röktillfredställda härifrån. Men det blir nog en lätt match med all vår potential till att bli sängbundna, inte på det sättet (bdsm) jag syftar mer på den där man inte kommer upp ur sängen. Om jag blir så överviktig måste man ju börja få bidrag, vad ska jag annars göra ifall jag verkligen inte kan ta mig härifrån liksom... Jaja (betyder även haha på spanska om ni undrade) nu är det slut på sidospår. Vi tänkte för ovanlighetens skull förflytta oss från sängen för att ta oss till crickan. Måste handla proviant för att uppnå drömmen om vårt sängimperium (we will rule the world) samt hämta ut ett paket från mammi. Spännandeeeee!!!! Ses bäjbs! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0