But still I reach, to find a way I'm stuck here in between

Hej fans (Elvira). Somliga har tjatat om ett tecken på liv här i bloggen (Elvira). Komiskt att hon är den som tjatar när hon är med mig varje steg jag tar här i vattenlandet. Jaja. Det som hänt sen sist är att jag gått och blivit med jobb! Känns så skönt. Min första riktiga dag är imorgon, kvällsskiftet så det blir skönt med sovmorgon! Jobbar på en membership club i Bank som servitris. Asfint ställe! Det känns som att det kommer bli roligt att jobba där. Var sär och provjobbade i fredags och sen mötte min fina sambo upp mig på en fika. Sen mötte vi upp fellbaj vid Westminster och promenerade till charing cross och tog en kaffe. Och för omväxlingsskull så har otroligt nog solen lyst på oss här i London hela helgen. Första solen på typ fyra månader, kändes bra. Så nu kan vi väl förvänta oss yttligare fyra månader i regn innan vi får lite sol igen. 

Igår var vi ute med fell och els! Vi var på ett ställe som hette fabric som var hur stort som helst. Kö överallt var det också. Musiken var väl inte skitbra då det bestod av ett enda oändligt långt techno beat. Men det var ett rätt bra ställe faktiskt! Kommer med största sannolikhet besökas ett flertal gånger. Så idag har jag och sambon betalat priset för vår alkoholkonsumtion igårnatt. Idag har vi minst sagt mått som två pigga prinsessor. Jag behöver påriktigt bara två fingrar för att dör er demonstrera hur många gånger jag lämnat sängen. Dessa sortier har endast innefattat tarmtömning och vatten påfyllning. Med andra ord en aktiv dag. Nej nu ska vi fortsätta i denna produktiva anda och beta av ännu ett avsnitt SATC. Puss och adjö. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0