Free your mind and join us

Tjabatjenis. Är hemkommen från jobbet nuuuuu. Jobbade 11-5 även kallat mitt favoritpass. Slipper stänga och städa hela världen, så inte mig emot. Speciellt inte idag av alla dagar för idag anländer nämligen mina underbar vänner Fellbaj, Elsipälsi och Klaww. Helt otroligt underbart. Är så tacksam över att dom kom endast en ynka vecka efter jag kom tillbaka då min lust för levnad de senaste dagarna har varit rätt bristande och ganska så oexiserande. Så dem kunde inte komma mer lägligt! Dock inte lika passande att Linus blev inkalla för akut garderobssittning från fem till stängning... Men hon får möta upp oss sen. Jag har iaf planerat att vi ska gå ut och fira deras ankomst och jag hoppas mina vänner är lika taggade som jag på denna plan. Det får dom lov att vara för jag är ju för fasen ledig imorgon! Det är ju en given utgång som det låter i mina öron.

Just nu ligger jag som alltid nerbäddad i min sten. Tänkte väl dra på nått smink eller dylikt innan jag ska rulla (bokstavligen) till les tubo för att möta upp svennebananerna. KAN INTE FÖRSTÅ DET! Äntligen är mitt umgänge större än en finne i röven. Prisa gud! På tal om ingenting av värde alls så jobbar världens mysigaste människa på mitt jobb, nämligen kocken. Han är helt underbar! Idag fck jag värdlens största tallrik mat med både sallad, macka och pommes. Salladen gjorde han för att han visste att jag älskar den desutom fick jag med massa oliver för han vet att jag tycker om det hehe... Asså han är sååå fin! Blev vädigt glad, Ja, mat gör mig glad det vet vi alla, men att han även tog sig tiden att gör det för min skull. Värmde mig lite extra om hjärtat. Så jag fick lov att ta med mig massa mat hem så då var min middag kirrad. Väldigt skönt! Så nu vet ni det. Nu ska jag fixa mitt nylle, sen ska jag börja röra mig!! GULD! Jag har vänner här! Obetalbart.   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0