Run this town (not)

Tjenispenis. Ligger för ovanlighetens skull i min sten i Europas metropol. Jag känner verkligen att jag tar väl vara på min tid här borta. Det är ju nu man är ung och ska leva livet liksom! Det är nu jag är inne i mitt än så länge största äventyr! Så jag väljer därför att spendera denna galna fredag nerbäddad som en makrill i min stensäng. Som sagt, man lever bara en gång! Lev varje dag sol det vore den sista osv. Ibland behöver jag typ ta ett kliv bak och beundras över vad jag åstadkommit. Vilket sprudlande energiknippe som inte låter en enda upplevelse gå förlorad. Aja, nog om mig och min galna fredags kväll. 

Porrlina (tänkte skriva lina men då hade ingen fattat vem det var jag refererade till) ligger självklart vid min sida. Även hon är lika ivrig att leva livet till max. Skönt med någon som har samma värderingar så vi slipper ta itu med någon slags kulturkrock. Pjuuuh! Sen jag återvände till landet där min sociala umgängeskrets är lika stor som en amöba har jag hunnit med två arbetspass och en hel del greys (tv serien, inte en humanbeing tyvärr). Ungefär så spännande har min tillvaro varit. Det var dock mysigt att träffa dom på jobbet igen! Denna tid på året är dessvärre extremt död så vi har väl max en gäst i halvåret känns det som. Men vad ska man göra.. Är iaf ledig i helgen vilket är skönt. Tänkte säga sovmorgon men så kom jag på att våran homoerectus till landlord kommer och hämtar hyran imorgon. Och med min statistiska tur kommer väl han inspringades vid tolv. Helgad vare Jesus. Jag och min livspartner porris tänkte iaf gå på bio imorgon för att förgylla tillvaron lite. Och ja, vi är fortfarande kära. Vi diskuterade faktiskt idag hur mycket enklare våra liv hade varit om vi hade haft sånna känslor dör varandra. Men vi kom snabbt fram till att denna idé börjar bli för väl diskuterad för att spinna vidare på. Let's just pray att porrlina står emot min hypnotiska charm, inte många som gör men vi kan ju hoppas. På måndag kommer iaf våra fina vänner och joinar oss här i London vilket ska bli helt underbart. Så kanske jag och porrlina kan lägga ner vår snart obehagliga romans. Nu blir det mer greys, tv-serien. Sho. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0