Dag 225

Hej. Nu är dagen jag aldrig trodde skulle komma här. Idag tar vi vårt pick och pack och lämnar england för gott. Blir rätt nostalgisk dagar som denna. Herregud vad mycket som har hänt under mina nästan åtta månader här i London. Det har vart jobbigt, läskigt, spännande, slitsamt men framförallt så jävla roligt. Ångrar inte en sekund att jag tog chansen och flyttade. Trodde verkligen inte att det skulle bli vad det blev, min bild från hur allt varit så helt annorlunda ut för 225 dagar sen när jag, lina och Ylva stod på Arlanda med packning på sammanlagt 120 kg. Det enda jag visste då var hur mycket pengar jag hade på fickan. Och idag sitter jag här med facit i hand och får nästan lite ont i magen när jag tänker på att idag är sista dagen här. Samtidigt som jag vet att jag inte vill något hellre än att få komma hem. Men jag kan nog med hundraprocentig säkerhet säga att det finns många saker jag kommer sakna med London. Som att få bo med min bästa kompis i hela världen, parkhäng med världens finaste vänner, pubhäng, alla hundratals fika på prettan och starran. Aa, jag kommer sakna allt tror jag. Men nu vill jag hem, tillbaka till Stockholm, underbara vackra Stockholm. Tack för mig och tack London. 


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0