Två dagar kvar

Tjaba, vaknade för inte så längesen. Pigg som vanligt. Nu är det endast två dagar kvar tills jag och sambon lämnar detta land. Jävlar vad skönt det ska bli. Hem igen till underbara bästa Stockholm. 

Igår hängdes det med fru Felicia och farbror Adde på stan. Först en fika armen sväng förbi Victoria secret. Till min besvikelse (lycka) stängde dom efter cirka tjugofem minuter i parfymen och tandtrådstrosornas himmelrike. Tur var väl det luften där inne är så berikad av olika typer bodysplash att ens insidor ruttnar. Okej nej, men shopping är en syssla jag helst slipper. Efter det blev det ett sista pubhäng innan vi sa farväl för en månads tid.. Kommer kännas konstigt att inte ses nu när dessa människor är dom enda jag inte behövt säga hejdå till här borta. Men det går nog fort! Idag ska vi städa och packa, och nu måste jag kissa. Tja. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0