Fyra månader senare

Tjakalaka. Ligger i vanlig ordning nerbäddad i stenen. Jobbar stängning ikväll tjiho. Rätt värt med sovmorgon dock, rätt ovärt med nattbuss. Men that is the life va. Jobbet för tillfället går åt pipsvängen då allt jag rör vid förstörs och allt jag gör blir fel. Men annars rullar det väl på här borta. 

Igår blev det en liten utgång till först shoreditch där det inte fanns en levande själ ute. Då bestämde vi oss för att ta en cabbe till vårt andra hem zoo bar. Ska fan bara gå dit bär jag ska ut. Har alltid så jävla roligt när jag är där. Vissa gånger för kul men det kan inte hjälpas. Blev iaf en lyckad utgång måste jag nog säga. Mindre lyckat att jobba idag. Dör hellre. Aja två dagar kvar sen lite ledighet. Nu är det förövrigt 17 dagar kvar tills jag får gosa med familjen. Nu ska väl jag försöka sminka bort bakfyllan och förhoppningsvis hinna med en bb innan jag drar. Har fan varit förstoppad i två dygn nu och ikväll måste jag ha på mig min fitthorklänning som sitter tajtare än skinnet på en korv. Aa det är min daily rota. Tjenis. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0