Ten feet tall

Hallå i hålet! Ser man på, två uppdateringar i rad. Vad har hänt mån tro? Jo, datorn har tyvärr gått och blivit utbränd så jag har gett mitt medgivande till sjukskrivning. Får se när den känner för att bli sig själv igen. Troligen inte den närmsta tiden. Detta nederlag har resulterat i en aktiv dag måste jag säga. Jag och Ylva lämnade vårt deprimerande hem och tog oss in till covent garden där vi käkade lunch och tog en kaffe. Efter det promenerade vi i solen (?!) till Westminster. Så efterlängtat med ledighet och framförallt D-vitamin. Hela min sinnesstämning har totalvänt! Mår som en gud. Efter den härliga promenaden vände jag för att återigen placera mig i min sten. Har till och med öppnat fönster och dragit undan våra mögel till gardiner. Herregud, vad har tagit åt mig? Jag välkomnar livet utanför rummet. Kanske är för det bästa. Har kommit till insikt med att det blir lite deprimerande att leva mitt liv i isolation. Så mitt sängimperium får vänta tills jag går i pension eller nått (tills daton kommer tillbaka från sin sjukledighet). Nu är väl planen att få tag i min moder och fistajma och vänta med iver tills Elvira hör av sig. Får väl läsa en bok eller nått... Våga vägra lämna dagens teknik. Till nästa gång, ha det fint vänner. 



Nu har vi vår här i te-landet. Hoppas ni har massor med snö! (Ni vet att ni älskar mig). 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0