Wake me up

Hej vänner. Just nu befinner jag mig i min sten och suger in min ledighet i varenda por. Dör av bakfylla också, mindre skönt. Om någon v mina bekanta/vänner sett mig igår på nattbussen hade jag behövt byta land. Satt med mobilen tryckt centimeter långt in i örat för att jag glömt mina hörlurar så mobilen smällde i rutan varje hån bussen rörde sig (och när den stod stilla). Jag höll dessutom på att knoppa in ett flertal gånger samtidigt som jag försökte mig på konsten att lyssna på musik. Blir nästan tårögd av att tänka på hur mogen jag blivit här. Snacka om att ta vuxenlivet på allvar. Bevismaterial nr 1: Har haft samma lakan i tre månader och fortfarande inte lyckats ta mig i kragen och tvätta mina tidigare lakan. Bevismaterial nr 2: borde gå och handla men är för bakfull för att ens vicka på tårna. Sen finna det massa andra saker jg kan berätta med jag är för trött i fingrarna. 

Denna vecka hade vi fin besök av självaste Fröken Söderqvist. Hann typ träffa henne i sammanlagt två timmar då jag var tvungen att jobba varenda jävla dag hon var här. Typiskt. Men det hanns med en hel del trotts detta! En utgång, häng i camden (min nya favvo del i London även fast det enda jag gjorde var att sitta på en bänk framför ett crêpe -stånd och stirra mig bild på stackaren som jobbade där. Sen har vi även njutit av solen och värmen på en uteservering i covent garden. Så en riktigt härlig vecka har jag haft trotts jobb som förpestat min existens. Och igår åkte jag och sambon till Tower Hill och kikade på Tower of London och Tower bridge. Riktiga turister! Sen satte vi oss i eftermiddagssolen och tog en bärka innan vi åkte hem och fixade lite innan vi drog ut! 

Nu är det en vecka kvar tills familjen kommer hit och hälsar på! Längtar så jag blir ännu blekare än vad jag är. Ska bli så underbart att få träffa och krama dom igen. Nu ska jag kolla lite film innan jag går och handlar (vägrar). Sen vänta på att Elvira kommer hem. Hörs och störs! 










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0