6 månader

Nej, fy skäms på mig så dålig jag är på att blogga. Sedan sist har jag som alltid jobbat. Har även hunnit med några utgångar också vilket har förgyllt tillvaron lite. Jag och mina kompanjoner har även parkhängt trotts mindre fint väder. Till vår stora lycka upptäckte vi ett pingisbord beläget i parken. Det hela började som en kul grej (från min sida, jag och tre vinnarskallar) men eskalerade ganska fort i en "intensiv" match av rundpingis. Sjukt kul iaf! Efter det satte vi oss och tog en kaffe i kylan innan jag och sambon åkte vilse på väg till Elviras före detta arbetskollega för lite fäst där våra Sverige bäjbs sedan anslöt. 

Igår drog och Elvis till brick lane och strosade och käkade världens godaste fish and chips. Sen tog vi några cider på det svenska cafét fika. Efter det drog vi till Oxford circus och tog några bärka innan vi åkte hemåt igen. Vi bokade även våra hembiljetter igår (!!!) så den 18e juni kl 17.00 går planet. Längtar så jag dör. Det dröjer nog ett par år eller tio innan jag åker tillbaka till landet med konstant skyfall och orkanvindar. Det är på riktigt så jag skulle definiera vädret vi har haft den senaste veckan. Hemskt. Känns mer som oktober än maj. Menmen. Denna vecka jobbar jag endast mellanpass vilket också innebär att jag kommer jobba cirka 12 timmar om dygnet fram till fredag. Tjopanlo! Menmen. Snart är det över. Prisa Gud. Nej nu ska jag sova så jag kommer upp imorgon. Massa pussar! 










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0