Som färgats utav livets sorger

Tjabatjenahalla. Ligger för ovanlighetensskull som en nerbäddad makrill i min sten. Bredvid mig har jag självklart min följeslagare i livet, elvirutt. Ikväll jobbar jag från fem till Gud vet när. Ikväll är det ju burluesque tema. Detta tema är ett öde värre än döden. Förra gången blev det sånt jävla kaos. Så jag kan inte göra annat än att se fram emot kvällen. Skjut mig i chockladgaraget med ett hagelgevär. Tack på förhand. 

Annat som hänt sedan sist är ju min Sverige resa. Det var hur underbart som helst. Fick mysa med mina guldvänner och med min fina familj. Kunde inte ha blivit bättre. Sen väl tillbaka på plats i te-landet har jag jobbat halvt ihjäl mig och självklart umgåtts med grabbarna grus. Vi firade lite Valborg i onsdags vilket var trevligt! Och denna hel blir det lite långhelg för min del då det är helgdag (fråga mig inte varför) på måndag så då har vi stängt. GULD. Nej nu ska jag hjälpa sambon välja vår mat. Justeat.co.uk kommer bli min ekonomiska undergång (så som allt annat). Toodels. Juste glömde helt bort att berätta att jag och sambon flyttar hem till världens underbaraste Sverige runt midsommar! Längtar! 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0